Dawno nie projektowałem jachtu na śródlądzie!
Tym razem jest to klasyczny jacht motorowy na drogi śródlądowe. Wymiarami dopasowany do śluz, pochylni i mostów na kanałach PL.
Kontynuacja klasycznej linii "holowniczków" wyróznionej nominacją do nagrody "European Powerboat of the Year".
Tym razem konstrukcja laminatowa w wydaniu ekonomicznym.
Wersja z kominem oferuje armatorowi prawdziwy kominek w salonie.!
| DANE PODSTAWOWE | |||
|---|---|---|---|
| Długość całkowita | Loa | 14,10 | m |
| Lenght @ DWL | Lwl | 12,8 | m |
| Beam Maximum | Bmax | 3,25 | m |
| Beam of Waterline | Bwl | 3,15 | m |
| Draft Maximum | Tmax | 0,70 | m |
| Displacement to DWL | D | 12,3 | t |
| TANKS | |||
| Fuel | 400 | ltrs | |
| Fresh Water | 500 | ltrs | |
| Sewage | 220 | ltrs | |
| MATERIAL | |||
| Hull | GRP | ||
| Superstructure | GRP | ||
| TECHNICAL DATA | |||
| Engine | 80- 130HP | ||
| PERFORMANCE | |||
| Maximum Speed | 9 | kts | |
| Cruising Speed | 7,5 | kts | |